miércoles, 2 de febrero de 2011

Xestión de usuarios e permisos

4. XESTIÓN DE USUARIOS E PERMISOS.

* Creación de grupos de usuarios.
* Identificación.
* Xestión de contas en Windows.
* Espacio de traballo.
* Tipos de usuarios.
* Adxudicación de permisos en Windows.
* 5 fotos sobre o tema, cada unha co seu título.
* 1 texto con ligazón a unha páxina web que trate do tema.

 Creación de grupos de usuarios:
   Linux e Windows son sistemas multiusuario. Isto permite que varias persoas poidan empregar o mesmo ordenador para realizar as súas tareas.
Ambos sistemas operativos xestionan a información asignando contas ós usuarios. Dependendo do tipo de usurario, e os permisos que teña , o sistema lle permite o aceso aos recursos aos que esten autorizados.

  Identificación:
   Para entrar en un sisterma operativo multiusuario solicítase un nome de usuario (login) e un contrasinal (password).
Unha vez introducidos estos datos, o sistema operativo permite o aceso aos recursos que se teñan aoutorizados dependendo do tipo de usuario.

                                           Identificación en windows

  Tipos de usuarios:
    Normalmente no sistema operativo existe un Administrador e o resto son Usuarios.
 -Administrador en root. É o encargado da configuración e mantemento do sistema. Teñen aceso e privilexios sobre tódolos recursos. Pode instalar e desinstalar programas ou hardware, xestionar ós usuarios, etc.
 -Usuario. É quen emprega o sistema e ten aceso ós recursos que o administrador lle permite. Non pode cambiar a configuración nin eliminar arquivos esenciais.
 -Grupo. Os usuarios asócianse en forma de grupos para facilitar certas tareas, como compartir recursos. Cada usuario podrá acceder ós seus propios recursos e ós grupos aos que pertence.
Exemplos de grupos son alumnos, Profesores, Invitados, etc.
                                           
                                                Tipos de usuarios

  Xestión de contas windows:
   As contas dos usuarios xestiónanse desde Contas de usuario en panel de control.
Pódense crear novas contas, modificar ou eliminar as existentes. etc.

                                           Contas de usuario e xestión


  Espacio de traballo:
   Ó espacio de traballo de traballo de un usuario chámaselle Conta de usuario. A cada conta asignaselle un directorio específico no disco duro onde almacénase tóda a información de cada usuario, os seus documentos, favoritos, personalización do escritorio, etc.

                                           Espacio de traballo

 Adxudicación de permisos de windows:
   Para definir, ver, cambiar ou quitar permisos de arquivos e carpetas en windows:

1.Facer clic co botón dereito do ratón no arquivo ou carpeta e selecionar propiedades.
2.Selecionar a pestana Seguridade. Móstrase un listado de todolos grupos ou usuarios que teñen dereito.
3.Empregar o botón Quitar para eliminar os usuarios que non tendrán aceso, ou ben, agregar para engadir novos usuarios.
4.Ó selecionar un grupo o usuario móstranse os Permisos de usurario de que dispon puidéndose permitir ou denegar cada un deles.

Si na ventá de Propiedades non se mostra a pestana de Seguridade:
1.Facer clic en Inicio
2.Entrar no Panel de control
3.Selecionar Apariencia e temas
4.Entrar en Opcións de carpeta
5.Na pestana ver, desactivar Utilizar uso compartido simple de arquivos, que se atopa no apartado Configuración avanzada.

                                            Adxudicación de permisos a contas


Máis información sobre o tema de xestión de usuarios e permisos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario